tisdag 16 juni 2009

Midsommar snart då =P...


Idag har jag jobbat, vilken nyhet va?.. fick så nog mitt på dagen och tiden bara söla iväg.. och imorse när vi åkte och titta på träd som vi inte behövde ta löv av så höll jag på att somna xD.. klart man tänker somna när man först är i kallt och regnit väder och sedan kommer man in i en varm och skön bil! Idag klippte vi bort massa grenar av träd som var för lågt för att Nico och Dani skulle kunna klippa under dem med gräsklipparna. Jag körde till Lidel för att jag hade lust att kolla vad de hade där.. hittade dock inget intressant förutom att jag köpte godis till min syrra för att just i denna stunden är hon snäll!!! Imorgon kanske Krister kommer hit, för på Torsdag är det begravning, orkar inte fara på den eftersom att man har jobb så tvingas man inte åka på den :D.. På Fredag skall jag minsann sova.. och på Lördag skall man till Åminne med Linnea xD?
Bara man inte blir sjuk vill säga.. eftersom att man inte var så torr idag på hela dagen typ..
Kan det inte vara Torsdag nu? Vill ha leeedigT!!
Ikväll skall man se på Skins - Liekeissä och sedan ett annat program som jag inte minns vad det heter xD. Känns som att jag börjar bli sjuk.. FAAAN.. Har massa ont i halsen O.o.. tänker ändå vara vid åminne! Fick dricka idag till det xD! Hah.. Elmer är allt bra klok.. när jag pekar på Jessica och säger Jessica så springer han dit.. och när jag säger akta så aktar han.. han verkar allt förstå massor! När jag just tittade på mina händer så upptäckte jag målfärg.. great.. så går det när man målar ;P.. kanske kommer att ta en paus med skrivandet nu.. eftersom att man skall göra en massa saker.. men det kommer alltid någon gång ^^,. kan det inte bli slutet på denna månaden nu så att man får lön xD.. Det är så nice med så bra jobbarkompisar som jag har.. de bryr sig verkligen! Får se när man är ledig.. ska allt vara en eller två veckor ledig i Juli, på samma gång som Jouni och dom andra är. Nu får det räcka.. hoppas att ni har det bra:).. baii!
Älskar R & vännerna.. <3
.....
ÄR DU 'han' seriöst?
duuu<3
killen som kallar dig vacker istället för sexig.
Som ringer så fort du lagt på.
En som skiter i alla andra tjejer han kan få.
Ligger vaken bara för att få se dig sova.
Som håller dig i handen framför hans kompisar.
Som vänder sig till sina vänner och säger det är HON.

1 kommentar:

Rickard. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.