söndag 21 juni 2009

Närpes<3


Idag har man då kommit hem från Närpes.. älskade att vara där konstigt nog.. brukar tycka att det var tråååkigt att vara där.. men hade ganska kul.. Elmer hittade på en massa bus så hade fullt upp att göra iordning när han hade varit och busat till det xD. Han gick under villan och fastnade där många gånger så fick ta och kråla dit där han fastnat och ta loss honom. Nu vet jag typ hur det är att kråla långa sträckor iaf xD.. och så när jag hade varit ut och gått med honom så gick jag in för att värma meij lite.. gick dock efter en stund och tittade till honom.. jaa, då hade den busungen grävt just brevid stenen som är grund till villan xD.. så fick täppa till det igen.. och när jag gick in igen så hade han gjort samma sak pånytt xD.. så då fick jag alltså täppa till den gropen också.. satt och gosa med honom en stund.. och så gick jag in igen för att se till elden eftersom att pappa målade.. då passade Elmer på att gräva upp kabeln som skulle vara till stolparna.. så då fick jag täppa till det också xD.. igår på kvällen for pappa och Jessica till min kusin, hade dock ingen lust att gå med och mådde dessutom ganska skit från dagen före då jag festade.. hann med att gå in i en dörr och massa xD. Så minns det ännu pgr av en ett blåmärke som jag har i huvudet xD. Satt hela kvällen igår ute med Elmer.. var skönt att bara vara själv med Elmer.. Fick dock ganska kallt sedan när det blev senare på kvällen så då tog jag in honom istället, även om man inte får xD.. men pappa märkte inte något så xD.. Och sedan efter tolv på natten så fick jag lust att gå ut på promenad med Elmer.. och fast det bara var en liten bit så var det underbart!! Som sagt så var det härligt att vara på villan.. älskade det verkligen denna gången!! På Torsdag kväll eller Fredag morgon drar man till Kyrkslätt.. till mamma.. hoppas att hon sköter sig.. Inte hört av Rickard sen Onsdas.. inte kul.. men får hoppas att han har kul vid sin villa.. försöker att inte tänka för mycket för då mår man skiiit och försöker att bara vara.. tar dagen som den kommer liksom.. har typ gett fan i allt.. mår bäst just nu när jag tar det som det kommer så.. trodde att jag skulle få ta sommarlov nu xD.. men skall nog till jobbet imorgon också efter att jag vart och vaccinerat mig.. skall ju till Turkiet i Oktober..
Ska nog sluta nu .. baii :)..

Inga kommentarer: