måndag 15 juni 2009

=P


Idag mår man mycket bättre än igår.. har varit och jobbat och tjänat pengar ^^, fått nya regnkläder som var dyra enligt Jouni och Dani. Det är alltid kul att lära känna nytt folk.. den senaste som jag har lärt känna är killen på Teboil.. han är ganska kul..
Idag var kanske den roligaste dagen på jobbet.. Pia och jag gick mycket.. flera kilometer och plockade bort massa löv som var lågt ner.. det verkar som att man bara får mer och mer jobb nu?.. när man börja lät det som att visst får du börja, men det blir nog inte mycket jobb inte.. nu låter det som att det finns mycket kvar =p.. vilket kanske är bra.. även om man skulle vilja sova på morgonen.. Emil och hans kompis eller vad man skall kalla det glodde på mig när pojken och jag hälsade glatt på varandra.. kommer inte på så mycket mer att skriva.. joo.. en sak kommer jag på.. det är att jag saknar hästarna i stallet.. vet inte vad jag skall göra om jag skall åka dit eller låta det vara?.. vad tycker ni?..
Kommer sakna Rickard så länge som han är borta...
Älskar er, människor.. baii..

1 kommentar:

Johanna sa...

frågestund i min blogg, kolla gärna och ställ en fråga :)