lördag 27 juni 2009

R.I.P Michael Jackson :(


Neeej, Michael Jackson är död =(!! Han kommer nog att bli saknad av många trots allt.. hans musik är ju bra! Saknar Rickard något oerhört.. Imorgon är det den 28 juni då.. det är då som han kommer hem =). Nu när jag inte jobbar för kullbäck mer så skall jag göra precis vad jag har lust med xD.. skall träääna mycket och få lite mer vältränad kropp, har jag bestämt.. alla andra får säga vad dom vill.. skall börja träna på gym varje Tisdag typ, skall dit med min storebror =) och skall ut och springa många dagar i veckan =).
Är nu då i kyrkslätt.. ska hem imorgon.. kom i förrgårnatt.. höll på att somna hela tiden den sista biten typ xD.. Dessutom mådde jag ganska skit då.. men just nu mår jag priimah, även om jag inte riktigt trivs med min kropp just nu..
Försöker komma på ett bra sätt att fira min födelsedag som är den 27 juli.. ( kanske lite tidigt men man måst väl börja fundera någon gång xD?) Dagen efter skall man nämligen till Powerpark med några vänner xD. Skall ut och äta ikväll då..
Och imorgon på hemvägen så skall vi till Ideapark och där skall jag minsann köpa några saker!
Störande internet som bara funkar några stunder ibland här!
Skall dock jobba några dagar i slutet av juli och i början av Augusti för Kullbäck igen =)..
Det är alltid kul att träffa nya människor xD.. massa människor har börjat snacka med mig igen ;P.. som jag inte ens känner! Oftast unga människor.. så då har man fått nya bekanta( åtminstone)
Christopher är snäll.. det var ett nöje att lära känna honom bättre.. och tänk, hans mamma bor också i Hesa.. precis som min xD! Han är en nice kompis:D!
Ska nog sluta nu..
saknar rickard..
och vännerna..
baii =)

Inga kommentarer: