fredag 17 juli 2009

Hah..


Snart är det ju då dags för min födelsedag.. vet inte ännu heller hur jag ska fira den.. men antagligen blir det väl någon fest eller något sådant..
Mamma sade att hon skulle komma till Vasa när jag fyller år.. men det vill jag verkligen inte.. eftersom att hon verkar va helt ... Hon bara anklagar och anklagar.. skickar sms hela tiden om att polisen kommer att ta oss näår vi kommer till Finland.. MEN jag tror verkligen inte på det.. för hon brukar bara skicka tomma hot så.. Har försökt sagt åt henne att jag inte vill ha någon kontakt med henne.. men ändå skickar hon bara och ringer.. tror att jag ska byta nr..

Efter ett år eller något sådant så kanske vi ska ta en liten vovve istället för Elmer...
För pappa vill ha en innehund och små hundar äter mindre..
Men det är dock jag som bestämmer.. Står inför ett svååårt val..
Hur ska jag göra egentligen?! Nog för att jag skulle kunna ha kvar Elmer.. för när jag är sådär 18-19 har jag planerat att flytta någon annanstans ( eller tidigare) Och Elmer är en underbar hund.. men måste fundera på det!
Isåfall att det blir en ny hund så skulle det va en Bolognese =) antagligen..




Det finns ju ett Ikea vid Haparanda.. där var vi i Måndas och vid Skopunkten köpte jag nya skor!
( Bilden)
I Tisdas var vi och hälsade på Roland och margareta...
De har en stor gård med 120 djur ( men skulle vilja ha 140) och de har dessutom hästar =D!
Där träffade jag Kalle... han var verkligen snäll.. längesen man träffat en sååå snäll pojke =)!
Nu ska jag gå och se vad människorna här har för sig.. så baii =).

Inga kommentarer: