lördag 18 juli 2009

Målning på G xD!


Jahapps då var det LÖRDAG igen XD.. inte vilken LÖRDAG som helst.. utan ROCKPERRY lördagen xD! Men ska dock inte på Rockperry i år, drar till Villan istället!
Jenni & Emma är här och vi har kollat på bolognese vovvar!
Har nästan bestämt mig nu... att jag ska ta en ny vovve..
För om man tänker efter så är Elmeri ganska krävande..
Han skäller ganska mycket och är uppkäftig!!!!!
Håller på att måla terass staketet.. men orkar inte göra det just nu...
Tänker dra ut och springa 10 km eller något sånt snart.. när jag inte har något annat att göra..
Igår bestämde jag och Linnea att vi ska till Åminne 1.8 och så skall jag 8.8 också till Åminne xD.. två lördagar i rad då xD! För 1.8 är det Skumdisco.. och 8.8 är det diggiloo.. ( eller hur man skriver) .. Hah.. har börjat drömma mycket den senaste tiden.. inatt drömde jag åter igen om Conrad O.o.. att jag hade hans träns hemma och massa annat.. och att han var min.. längtar efter hästarna något otroligt :(!!
Måste åka till stallet någon dag igen!!
Men nu orkar jag inte skriva mer.. baii (=

Inga kommentarer: