onsdag 1 juli 2009

R.I.P Mindy...


Nu finns inte Mindy heller mer.. Hon var en härlig häst.. minns första gången som jag såg henne.. jag var lite rädd för henne för att hon var ett så stort djur.. var ju bara 7 eller 8 när jag träffade henne första gången.. Men hon gjorde så att jag inte var rädd för henne längre.. och hennes ögon.. hennes snälla ögon.. kommer aldrig att glömma henne.. hur hon lärde mig att rida ordentligt.. hur go häst hon var.. den gången när hon skena.. bara för att hon älskade att springa på ängen.. hon var visserligen en ganska lat häst.. men hon kunde nog sina saker hon också! Minns gångerna när hon var så envis att hon inte ville lyda så hon gick rakt ner i diket xD.. minns sista gången jag red henne.. när jag var på Prao.. vi var ute en sen kväll .. det var mörkt.. bara hon och jag.. så härligt! Tappade min telefon och tvingades att hoppa av henne för att plocka upp den.. och sen när jag skulle upp igen så ville hon gå iväg xD.. det var så synd när en sådan snäll häst dog.. hon hade ju aldrig gjort någon något ont så länge jag har känt henne.. Kommer alltid att minnas henne...
Igår när man kom hem från gymmet så for man till sommarstugan.. träffa sara och Tobbe där och stack sedan och simma.. första gången man simmar utomhus i sommar.. xD.. tänkte först inte simma men eftersom att det var varmt och så så passa jag på.. orkar inte skriva längre nu.. så baii :)..

Inga kommentarer: