torsdag 6 augusti 2009

Konstens natt (x


Idag vaknade man ungefär klockan halv 10.
När man vaknat gick man och titta på BLue water high.
Farfar va och målade och tyckte att jag skulle va och hjälpa till..
så efter att jag kollat klart så gick jag ut.
Först målade jag staketet till Villan och sen måla jag dörrnarna och efter de måla jag staketet igen.
Efter det ringde Marianne och fråga om vi ville komma med och simma, tänkte först inte komma med och simma men Jenni ville så jag for med och till sist var jag i vattnet och bada, det var dock kul!
När vi kom hem igen var pappa redan hemma och han sade att han hade sökt oss..
Ooops, jag hade inte sagt ngt åt honom, det kom så snabbt och det blev så bråttom så jag glömde. Farfar och pappa prata en massa och sen gick vi in och jag bytte om, fixa mitt hår litet och sen ringde Marianne och sade att vi skulle dra till Stan.. då fick jag bråååååttoom! Hade inte hunnit äta, så jag kasta i mig maten, kolla hur jag såg ut och så kom de. Så bar det av till Stan.. vi gick först och köpte en väska som Jenni skulle ha.. sen gick vi till Rosso.. och där skulle marianne bjuda glass åt mig, men Ida ringde så jag gav mig av till stället där vi skulle träffas.
Sen träffa vi massa folk..
Gick runt på stan..
Sen gick jag och mötte Emppu, Jojjo, Sara m.m
Så gick vi tillbaka till stället där Ida, Irene, Ludde, André m.m var..
Såg dock Christopher som jag inte sett sen jag jobba i Juni.
Så jag bestämde mig för att gå och prata med honom.
Han hade hört att jag hade vart barnvakt åt Jouni och en massa annat.
Det är sista dagen som han jobbar imorgon berätta han.
Han är en nice Kompis (:!
Alltid kul att träffa människor :D!
Sen blev Jojjo, jag, Emppu, Sara m.m följda av Tony och 'Gorillan'.
Så vi försökte gå bort från dem.. men de följde bara efter..
Snackade ganska mkt med Christopher idag.
Träffade massa härligt folk som jag inte träffat på hela sommarn :D.
Strax förrän jag for hem så var jag med Henrietta, Johanna, Pontus, maggan, Camilla<3
Christopher vet en massa om mig som jag inte vetat att han visste.. tänka sig!
Imorgon är hans sista dag vid Teboil, funderar på att åka dit.. men man kan ju träffa honom någon gång sen också när man är ute.. har ju hans nr så (:.
Jag har faktiskt börjat gilla mitt liv ganska mkt.

Finns dock en som saknas:
Det är RICKARD!
Saknar honom<3.

Kanske borde gå och lägga mig nu?..
ska till Powerpark imorgon så kanske vore bäst?.
Kommer ändå att vara trött så.. och dessutom har jag huvudvärk..
Gonatt<3 (:

En av Ck:S bästa låtar : kärleken.. LYSSNA! (:

Inga kommentarer: