söndag 2 augusti 2009

Nytt inlägg xD!


Igår var man då till Åminne.. skulle ju va med Linnéa men man var med Fiion och massa andra snälla och roliga typer! Det var askul :D! Träffade massa nytt och roligt folk =). Och så träffa man såna som man inte träffat på länge annars.
Idag har man dock Krapula, men inget går upp mot en sån kväll som igår!
Kom hem 3 inatt ungefär..
Imorgon fyller Rickard<3...
Tänk att han är 18 imorgon.. och tänk.. att jag inte pratat med honom sen han for den 26 juli.. =(.
Haha.. idag sade pappa åt mig att jag borde börja med Tony eller Linus eller Öistin.. men om jag inte vill ha någon av dem då?.. visst är de nice.. men ingen av dem är som R.. så..
Är inte så aktiv på bloggen just nu.. man har liksom annat för sig!
OCh skriver jag något så skriver jag bara korta.. har ni märkt det xD?!
Tror att jag ska med Ida och några som hon känner på Konstens natt.. man har ju inte varit med henne på allt för länge så ska bli kul!
Borde sticka till stallet någon dag och snacka med Carre.. men har så mkt annat för mig.. men ska nog göra det någon dag!
Nästa helg ska man först på Monikas och hennes mans förlovningsfest och sen ska man på digiloo i Åminne =)!
Aah.. känner mig helt slut.. ska kolla resten av Macgyver ikväll hade jag tänkt mig.. och vara med Elmer!
Heijdå allihop =)!

Inga kommentarer: