onsdag 9 september 2009

O.o


Just så.. nu har denna klagoperioden börjat igen..
det är som att ni tillsammans jobbar för att jag skall gå ner i skiten igen..
Längtar bort härifrån...
Skulle vilja skaffa sömntabletter och bara ta överdos..
Funderar allvarligt på de nu..
Det är som att jag inte ens behövs i denna världen egentligen..
så varför ska jag då vara kvar?..
Verkar som att Rickard e typ sur/ledsen på mig eller ngt..
så jag kommer antagligen att skära mig ikväll..
Idag var Heidi till mig, det var nice.. även om varken bilen starta eller vi slapp in i huset eftersom att vi inte kommit på att ta med ngn nykel ut >.
Men de var iaf kuul (:!
Orkar inte skriva mer nu..
och eftersom att Rickard har upptagen som status och verkar inte vilja prata med mig så ska jag nog dra nu.. får se då om jag skär mig..
heijdå..

Inga kommentarer: