tisdag 8 september 2009


Tänkte lägga ner denna bloggen och starta en annan, men det bara bråkade, så jag ska nog använda denna ännu (:!
Idag var jag först i skolan, ganska trååk som vanligt..
fick fotona vi tagit med klassen, man blev inte bra som vanligt >.<
Men de enskilda blev hyffsade (:!
Hade massa tråkiga ämnen.. när skoldagen äntligen var över så gick man till sitt skåp med Emppu som skulle komma med på gym.
Vi tog stadsbussen till stan och gick först till Citymarket, skulle köpa nytt hårspray och ngn hårkur (:
När vi hade gjort det gick vi till simhallen, betala och bytte om..
vi var på gym kanske i en timme eller något sånt (:!
Sen for vi och simma.. när vi simmat klart var klockan 18.
Så jag for i bastun och sen klädde vi på oss och efter de bar de av hem igen (:
Igår var jag och pappa till kaperö..
såg hästar brevid vår åker..
saknar hästarna..
undrar vart hästarna som var där jag red förr har sålts..
vill hitta santtu..han är ju typ min drömhäst..



Rickard, älskar dig. baii (:

1 kommentar:

Rickard sa...

åh :3 älskar dig med <3