fredag 11 september 2009

(x


Igår var man på Bodyjumppa, det var så kuuul (x! Ledaren var också så grymt snäll =D!
Hela gruppen var niice. Inte som oftast när man är på någon gymnastik, där man bar känner sig iakttagen eller är rädd för att skämma ut sig. På Bodyjumppan var typ bara känt folk, sådana som man tycker är trevliga =D!
Emma var också där, det blev hon och jag som fick gå i mitten (x.
Bara för att vi var unga tyckte de andra xD. Men jag hade inte något emot det och när jag gick dit så kom Emma dit också (:! Vi tränade allt, visst var det iof sig ganska jobbigt med det var kul! Hah, i slutet skakade hela kroppen (x.
När 45 minuter hade gått så tackade ledaren för sig för denna gången och det var dags att cykla hem igen. När jag kom hem, tänkte jag att jag skulle ta och se på tv en stund. Men det blev inte så eftersom att min snälle storebror kom, så jag sprang ut och pratade med honom istället.
Sedan gick man i duschen och sen satt man en stund och kollade på tv en stund med pappa. Tänkte dock att jag skulle logga in på msn en stund men pappa lät mig inte göra det. Ganska booring program på tv:n igår, så jag sökte efter en bok som jag sedan började läsa. Somna väl någon gång 22.45 eller ngt (x!

Vad skulle man göra idag efter skolan tro? juste, ta det lugnt typ (:!
Bara sitta och slappa och tänka på Rickard( som alltid finns i mina tankar!)
Men ska sluta skriva nu.. timmen är strax slut så.. baii (:

Älskar underbaraste Rickard<3!

Inga kommentarer: