fredag 12 juni 2009

Freedag =D!


Idag har man då varit och jobbat som vanligt.. Pias barn hade kommit från uleåborg igår och var så dålig att de tvingades vara hela natten på sjukhus inatt.. och när jag kom till arbetet var pia redan där, hon hade sin dotter med sig och berättade åt mig vad saken gällde och sade at de tvingades sedan åka tillbaka dit.. så där var jag ensam tills männen kom xD! Vi jobbade tills lite före 9 och sedan for vi till Teboil och drack kaffe..
när vi satt ute och drack så kom den där pojken som jag blivit ganska bra bekant med.. han hälsade glatt och sedan gick han in för att hämta kaffe och sedan kom han och satte sig brevid mig, blev förvånad över att han satte sig brevid mig.. och så snacka Dani och jag om vad jag skulle göra i helgen och eftersom att vi pratade svenska så frågade han vem av oss som har svenska som modersmål och när jag svarade att det var jag som hade det så frågade han i vilken skola och i vilken klass jag går i.. sedan på andra kaffepausen gav han mig ett stort leende ;P.. hah.. men jag har ju Rickard.. älskar ju honom<3!>
- Heijdå!

Inga kommentarer: