tisdag 21 juli 2009

Då jobbar man igen då xD..


Imorse steg man upp 8 xD.. för att man skulle hinna till Jouni till 9.. när jag kom dit så fick jag börja städa.. städa ur diskmaskinen och i.. sedan satte jag igång den igen.. Sen efter någon stund när Kirsi vaknat så ville dom att vi skulle hitta på något.. så först blev det kurragömma.. Jasper och Ossi var också med.. det var faktiskt ganska kul..
Jonna ville hela tiden att jag skulle springa dit hon sprang xD.. När vi hade lekt en stund en massa olika saker så bar det av till lekparken..
Där gjorde vi en massa olika saker och Jonna och Kirsi berättade att jag var en kul barnvakt..
Var där enda tills Jouni kom hem.. då var klockan ungefär 15.37 och då fick jag åka hem.. när jag kom hem for vi och provkörde den nya husbilen och jag hjälpte pappa att fixa så att högtalarna funkade.. Efter maten for jag ut med inlinesen igen.. det var kul.. varför har jag inte gjort det där på länge?! Hah.. har börjat fuska med matn igen.. har bara ätit en gång idag xD.. men druckit en massa vatten =). Och sprungit en massa med barnen :)..
Ikväll kommer Skins - liekeissä..
Tisdagar är bästa dagen om man tänker på tv programmen..
Eftersom det kommer då :D!
Luke pasqualino spelar den rollen som jag tycker mest om..
han spelar Freddie.. han är en sådan som typ vågar va sig själv!!
Ska dra och göra något annat nu.. så baii<3
Rickard, jag älskar dig<3!

Inga kommentarer: