måndag 20 juli 2009

Ganska mörkt just nu..


Just nu tänker jag ganska mörka tankar..
Mår ganska dåligt pgr av Thomas & mamma..
Träffar ju Thomas typ aldrig mer.. det känns fan som att han inte bryr sig längre.. och när de kommer till oss, de få gångerna, då är hinner de bara komma till oss.. och så vill hans jävla flickvän åka igen.. hur tror de att det känns?!
Idag var vi till Oma-Tori och köpte inlines åt Jessica.. just förrän vi hunnit åka så träffa jag på Karpin igen.. Han verkar va ganska blyg av sig ;P.. När vi kom hem så gjorde jag först mat och sedan stack jag ut med Inlines och Jessica tog cykel och sedan var det tvärtom.. längesen man åkte! Åkte ungefär 6 km( en väg).. idag när vi åkte förbi stallet så råkade jag att se Carolas bil.. undrar verkligen om hon är arg på mig.. måste försöka ta reda på de.. vill ju till stallet...
Verkar s0m att inget som jag vill går igenom längre.. kanske man bara skulle ge upp och bara sluta försöka?.. Så orkar inte..
Heijdå...

Inga kommentarer: